• KOMAG d.o.o. za obavljanje komunalne djelatnosti
  • Glavna 1, 31 542 Magadenovac
  • EMAIL: komag@komag.hr
  • WEB: www.komag.hr
  • OIB: 58245206444
  • MB: 2812258
  • Trgovački sud u Osijeku – MBS: 030116940
  • Temeljni kapital: 20.000,00 kn
  • Poslovni račun otvoren kod Privredne banke Zagreb d.d.
  • IBAN: HR6123400091110504310
  • Telefon: 031/647-165, 031/647-131
  • Telefax: 031/647-123
 

OSNIVAČI

  • Općina Magadenovac 100%

UPRAVA

  • Jasna Živković, direktorica

Opci-uvjeti-komag

Misija je ono što KOMAG d.o.o.  obilježava, ono zbog čega postojimo, ono što radimo… a postojimo zbog obavljanja komunalnih djelatnosti koje nam je povjerila Općine Magadenovac, kao osnivač, na svom području. Naša misija je, ne samo zadovoljstvo našim radom Općine Magadenovac kao osnivača, nego i zadovoljstvo svih fizičkih i pravnih osoba korisnika naših usluga te svih stanovnika Općine Magadenovac. 

Misija opravdava svrhu i cilj i daje smisao našeg postojanja.

  Naša misija je: 

  • Osigurati trajno i kvalitetno obavljanje povjerenih komunalnih djelatnosti korištenjem vlastitih ljudskih, materijalnih i tehničkih potencijala na principu održivog razvoja i stalnog praćenja i unaprjeđivanja trendova kvalitete na području komunalnih djelatnosti

  • pri obavljanju poslovnih aktivnosti, sukladno zakonskim obvezama, trajno i kvalitetno ispunjavati potrebe i očekivanja osnivača Općine Magadenovac, korisnika naših usluga  te svih ostalih zainteresiranih strana

  • održavati objekte i uređaje komunalne infrastrukture u stanju funkcionalne ispravnosti uz maksimalno poštivanje zaštite okoliša, održivog razvoja i interesa  Općine Magadenovac, gospodarskih subjekata i stanovništva

  • kontinuirano voditi brigu o potrebama i zadovoljstvu svojih radnika uz osiguranje materijalnih prava, osiguranje zdravlja i zaštite na radu

  • kontinuirano voditi brigu o potrebama korisnika usluga

  • biti efikasno komunalno Društvo, adekvatno tehnički i tehnološki opremljeno

  • biti siguran, pouzdan  i kvalitetan servis Općini Magadenovac i svim stanovnicima

  • Osigurati bolju kvalitetu življenja sadašnjim i budućim generacijama lokalnog stanovništva

Vizija predstavlja široku sliku kojoj trgovačko društvo općenito teži u svom poslovanju. Viziju kao takvu, potrebno je različitim instrumentima implementirati u poslovanje i integrirati u svakodnevnu proceduru.

Naša vizija je:

  • raditi na povećanju učinkovitosti i motiviranosti

  • postati moderna, organizirana komunalna tvrtka zavidne profesionalne razine pružanja komunalnih usluga

  • postati cijenjen poslovni subjekt u Općini Magadenovac poštujući i provodeći sve odluke općine kao osnivača  

  • postići izvrsnost primjenjujući znanja i iskustava te uvažavajući načela organizacije i provedbe komunalnog sustava

  • uspjeh poslovanja usmjeriti na zadovoljstvo svih korisnika usluga i lokalnog stanovništava, poštujući njihove potrebe za održavanjem javnih površina te pružanjem potrebnih komunalnih usluga na kvalitetan i ekološki prihvatljiv način

  • provedbu osigurati preko rukovodstva i svih radnika uz izgradnju klime suradnje, povjerenja i pripadnosti komunalnom društvu Komag d.o.o. i Općini Magadenovac

  • svojom poslovnom odgovornošću utjecati na sve subjekte i poticati ih u njihovoj odgovornosti za komunalno uređen, čist i održiv okoliš Općine Magadenovac.

  • Zadovoljni korisnici

  • Učinkovita i uspješna suradnja s osnivačem

  • Financijski stabilno i dugoročno održivo poslovanje

  • Obnavljanje opreme i mehanizacije

  • Povećanje efikasnosti poslovanja

  • stvaranje učinkovitog, djelotvornog, ekonomičnog i efikasnog Društva te  posvećivanje najveće pažnje ostvarivanju i zadržavanju visoke razine zadovoljstva svojih korisnika cijenom, kvalitetnom i pravovremenom realizacijom usluga

  • korištenjem svojih resursa, organizacijskih sposobnosti i znanja osigurati kontinuirani napredak u području komunalnih i drugih djelatnosti kojima se  Društvo bavi te na taj način osigurati stabilnost poslovanja i razvoj Društva te egzistenciju svih njegovih radnika.

  • sustavno raditi na razumijevanju potreba, zahtjeva i očekivanja korisnika usluga te trajno ispunjavati potrebe i očekivanja korisnika, težiti njihovom maksimalnom zadovoljavanju kroz redovito izvršavanje potrebnih usluga

  • uspješnim djelovanjem te kvalitetnom realizacijom komunalnih usluga osigurati bolju kvalitetu življenja sadašnjim i budućim generacijama lokalnog stanovništva

  • otvaranje novih radnih mjesta i zapošljavanje stručnog i ambicioznog osoblja koje će imati mogućnost i obvezu stalno razvijati i usavršavati znanja i vještine 

  • osigurati maksimalnu sigurnost, zaštitu zdravlja, prevenciju pojave ozljeda i profesionalnih oboljenja te sigurnost radnog mjesta i poštivanje radnih prava

  • njegovati i razvijati partnerske odnose s dobavljačima i kroz obostrano koristan odnos izgraditi najviši nivo povjerenja

  • osigurati transparentnost i etičnost u radu, odgovorno i savjesno poslovanje, posebno financijsko poslovanje, usmjereno podizanju standarda rada i razvoja Društva

  • stalno pratiti promjene u okruženju, procjenjivati rizike vezane na sve aspekte poslovanja i na taj način osigurati dugoročno održivo poslovanje, pravovremeno i kvalitetno planiranje i izvješćivanje kao i osiguranje potpuno transparentnog poslovanja

  • osigurati usklađenost sa zakonskim propisima i poslovati u skladu sa zakonskim propisima 

  • Društvena odgovornost

Svojim djelovanjem Društvo nastoji opravdati očekivanja osnivača,  korisnika komunalnih usluga, poslovnih partnera, lokalne zajednice i radnika Društva te pozitivno utjecati na društvenu okolinu i kvalitetu života.

  • Profesionalnost i povjerenje

Društvo poslove obavlja na zakonit, odgovoran i profesionalan način, sukladno zahtjevima struke i u dogovorenim rokovima, za što posjeduje potrebna znanja i mehanizaciju u obavljanju djelatnosti pružanja komunalnih usluga.

  • Etičnost i poštenje

Društvo savjesno i odgovorno ispunjava svoje obveze prema osnivaču i korisnicima usluga te ostalim poslovnim partnerima, stoji iza svojih djela i preuzima odgovornost za obavljene komunalne usluge

  • Organizacijska okolina i timski rad

Društvo potiče razvoj organizacijske okoline koja će jačati međuljudske odnose, uspješnu suradnju i timski rad, ne ograničavajući pri tom individualne sposobnosti radnika, njihovu inovativnost i inicijativu pri samostalnom obavljanju radnih zadataka.

  • Poštovanje

Društvo posebno cijeni korisnike usluga i poslovne partnere, prihvaća tuđe stavove, a prema svim radnicima se odnosi s poštovanjem

  • Uspješnost, efikasnost i razvoj

Postavljajući realne ciljeve, Društvo teži financijskoj održivosti i usmjereno je na financijsku isplativost te usvajanje novih znanja i tehnologija.

  • transparentnost

  • zakonitost u radu

  • pouzdanost

  • profesionalnost

  • kvaliteta usluge

  • zadovoljstvo korisnika usluge

  • sigurnost i zaštita na radu

  • uzajamno korisni odnosi s poslovnim partnerima i dobavljačima 

  • društveno odgovorno poslovanje

  • usvajanje novih tehnologija u radu

Dokumenti

Odluka o osnivanju trgovačkog društva

za obavljanje komunalnih djelatnosti

Pravilnik o unutarnjem ustrojstvu

i radnim odnosima-izmjene

Akcijski plan za provedbu Antikorupcijskog programa

ta trgovačka društva u većinskom vlasništvu JLP)R)S za razdoblje od 2021. do 2022. godine

Izvješće o provedbi

Akcijskog plana za provedbu Antikorupcijskog programa

Pravilnik

o unutarnjem redu, specifičnim vrijednostima i pravilima za osiguranje profesionalnog ponašanja

Odluka

o obvezi potpisivanja Izjave o povjerljivosti i nepristranosti